Fredagslista

Humör idag?

– Det är svårt att vara på dåligt humör när det är fredag! Jag är lite morgontrött men ändå så glad över att det är helg igen. Mitt halsont verkar även vara som bortblåst, så jag är på toppenhumör.

 

Dagens planer?

– Jobbar 9-18, och då har jag en massa roliga färgningar inbokade. Därefter ska jag försöka peppa mig själv tillräckligt mycket för att köra ett ordentligt gympass. Dagen avslutas med fredagsmys framför soffan.

 

Helgens planer?

– Imorgon är det lite lördagsjobb på förmiddagen (har en bruduppsättning & make-up inbokad!) och sen är helgen än så länge oplanerad. Jag och Adam kanske ska hänga med några kompisar imorgon kväll, men annars är det lugnt. Rätt skönt faktiskt, då jag var borta hela förra helgen.

 

Vad var det roligaste som hände i veckan?

– Det har inte hänt så jättemycket! Det jag sett fram emot på kvällarna har varit IDOL och Biggest Loser, haha. 

 

Veckans fundering?

– Vad jag ska göra med mitt hår! Ena sekunden vill jag färga det i en färg och sen vill jag helt plötsligt ha det på ett helt annat sätt. Åh, jag kan inte bestämma mig! Därför gör jag just nu ingenting med det, och det gillar jag inte heller.

 

Vad gjorde du för ett år sedan?

– Då färgade jag min syster i denna coola färg:

 

Vad hoppas du händer i helgen?

– Jag hoppas att jag och Adam tar tummen ur röven och får upp vår tavellist i köket samt hylla i vardagsrummet! 

#1 - Annie

Vilken häftig frisyr och färgning. Wow ;)
Kul inlägg också, jag kollar också på Idol ;) *ler*

Kram

#2 - Alice

Åh, vad roligt med en bruduppsättning ju! ^^ Hoppas du får en fin helg! <3

#3 - Amanda

Så kul med en lista och vad coolt håret var!! :)

#4 - Sara Ekman

äntligen fredag!! :)

#5 - Emma Fernhagen

Kul inlägg och supercoolt hår!:)

#6 - Matilda Berlin

Men guu vad coolt hår!! ÄLSKAR!! Hade jag vågat hade du lätt fått gjort på mig <3

#7 - jannice

Vad himla rolig helg du får med bruduppsättning!=) Såå skoj!! Ha en fin helg. Kram

#8 - Natalia

Roligt att läsa :D

#9 - Carolina Thoor

Alltid roligt med sådana här listor! :D

Sv; ja, det är den också :D