Glasunderlägg

Efter att ha haft mina vita glasunderlägg i trä ett tag kände jag att det var dags att byta stil lite. Har ju försökt ta fram mer silver i vardagsrummet så därför kände jag att dessa, lite "bling"-igare, skulle passa bra in. Hittade de på Expo för 39:- (4st). 

Och på tal om något helt annat så är det en stereotypisk "bakis"-söndag idag. Sovmorgon, kebabpizza/rulle vid haket här bredvid, titta ikapp Idol och även börja på en ny serie (The Wire). Snart kommer min syster + kille på besök så då ska vi bjuda på lite kaffe och fika. Oklart om man orkar göra någon större kraftansträngning än så eller om man faktiskt bara ska slappa denna söndag, för första gången på väldigt länge. Jag älskar ju när dagarna är fullproppade med saker men ibland kan man faktiskt få lite ont i hjärtat av all stress så en gång i måndagen får man väl lov att inte göra någonting.
#1 - jessy

Åh så fina :D

#2 - Natalia

Jättefina underlägg :D

#3 - Netti Starby

Vilka fina och vad skönt med en slapp dag! :-D Kramis

#4 - Bella

Så fina underlägg!

#5 - Hanna

Sjukt snygga tycker ja ! :D

#6 - Louise

Så fina! 😊

Svar: visst är dom!
ps. din blogglänk funkade inte så hittar ej till din blogg :)
linneakin

#7 - Amanda

Åå vilka fina underlägg! Älskar dom!<3

#8 - Johanna Utterberg

Låter som en skön söndag och vilka fina glasunderlägg :)

#9 - Gabriella

Åh såå fina!!

#10 - NICOLE

Snygga :D och skön dag!

#11 - Annie

Så fina :)
Sv: Tack så mycket<3