Helgens shopping

Jag och min syster åkte tidigare till Umeå än laget eftersom vi visste att vi ville hinna på ikea, klubbhuset, expo m.m. Och nog hann vi med lite shopping minsann! Det mesta var till hemmet, då jag kan köpa kläder här hemma och på nätet. 

Hittade superfina (såna där hårda) underlägg i kork. Kommer inte ihåg vad inredningsbutiken hette, men den låg ganska nära Utopia.


Sen var vi en snabbis på ikea och där hittade jag två söta små skålar till mig och Adam (som vi kan ha typ jordnötter i), vita tunna galgar till min nya klädstång och tre söta mini-kaktusar som jag ska ha på min "string"-hylla i vardagsrummet. Förutom det så köpte jag även lite nödvändigheter som nya assietter och mer bestick. 


På klubbhuset blev de det gamla vanliga. Ny grepplinda till klubban!

Och på expo hitade jag en fin plastblomma och ett nytt badrumsset. 
#1 - Netti Starby

Så himla fina köp! :-D Kramis

#2 - Carro

Härlig shopping! :)

#3 - jessy

Roligt med ikea och lite nytt :D

#4 - A M

Vad fina grejer du fick med dig! :D

#5 - MALIN

Kul med lite nya saker :) Kram

#6 - Angelica

Åh, älskar kaktusar!

#7 - Emilia

Vilka fina köp!

#8 - elin

Åh så mycket fint!<3

#9 - My

Fina köp :D

#10 - Annie

Vilka fina saker du köpt! ;)

#11 - Mathilda

Åh så fina saker! :D

#12 - Sara Ekman

fint :)

#13 - Ellen Gräntz

Så fina grejer! Älskar skålarna.

#14 - Ida - foto & häst

Åh så fina inköp! :)