Höst-nytt

Igår efter jobbet hann jag springa in på h&m en sväng innan jag cyklade hem. Hittade en höstig halsduk som passar till mina helsvarta outfits och en fiddler keps. Jag har ju suktat efter den mörkblå kepsen från Carlings, men den kostar 500:- vilket har varit lite för dyrt tycker jag. Då hittade jag denna för typ 150:- så kände att det var värt att slå till. Vet ej hur mycket jag kommer använda den, så skulle det bli min favoritmössa så kan jag köpa den från carlings sen. Bra att börja med en billigare för att se om det bara är en inne-grej ett tag eller om det kommer hålla i sig. Då kan jag uppdatera med en blå dyrare isåfall.

Idag har jag dessvärre hållt mig inne hela dagen. Regnet och ovädret har kommit till Luleå nu. Det har ösregnat hela dagen. Perfekt väder för att dona på i hemmet om man säger så. Om ett par timmar ska vi dock besöka Adams farmor och farfar en sväng och sedan är vi bjudna på middag hos mina föräldrar. Så en väldigt lugn och trevlig söndag, trots detta tråkiga väder.
#1 - sarah

åh tack så mycket =) fina saker du köpte

#2 - Sara Ekman

Snyggt! :) Vill också ha en sån keps :)

#3 - Carro

Vilken härlig shopping! :)

#4 - Annie

Åh vad kul med lite nytt inför hösten! :)

#5 - My

Roligt med nytt :D

#6 - Carolina Thoor

Älskar både mössan och halsduken. Jättefina båda två ju! :D

Sv; ja, jätte skönt. Välbehövligt :)

#7 - Alice Lindström

Snygga!

#8 - Angelica

Gud vilken vacker färg på halsduken!

#9 - elin

Åh vill också ha en sån skepparmössa , men hittar ingenstans!<3

#10 - Hanna

Super fint!

#11 - Emilia

Snygga! Idag har det varit strålande sol, haha. Men igår regnade det mycket såå

#12 - Emma Fernhagen

Älskar skepparmössan, jag är helt besatt av min haha!:)

#13 - Gabriella

Åh såå fint!!

#14 - Dixi Wonderland

Älskar mössan :D

#15 - Bella

Älskar kepsen!

#16 - Ida

Älskar färgen på halsduken!

#17 - Natalia

Snyggt!

#18 - Days by Johanna

Så fin keps! :)

#19 - Anita

Snyggt! :D

#20 - Matilda Berlin

Känner PRECIS samma sak!! Måste ha en, men vet inte hur ofta jag kommer använda den, så 500 kr är för mycket. Hittade den på HM och va så glad, men så hade dom bara kvar storleken för stor, så nu för jag leta vidare :/ kram <3