Hösten i teve-soffan

Jag brukar inte vara den personen som tittar så mycket på teve, men oj vad jag börjat följa många tv-program nu sista veckorna. Har blivit en riktig pensionär som sitter hemma och väntar på nästa avsnitt av de å de å de.
 

Det minst vettiga programmet jag börjat se är Paradise Hotel. Det började jag se medan jag väntade på att det skulle komma ut nya avsnitt av alla program här nedanför. Förstår inte riktigt varför jag ser det, men det funkar uppenbarligen att ha på i bakgrunden medan man gör annat.


Tycker Idol alltid är roligt och intressant dom första veckorna när dom visar det mån-ons 20.00. Sen när fredagsfinalerna börjar brukar jag inte följa det lika slaviskt, utan det är nu när de gallrar ut alla jag brukar gilla att titta på det.



Kändis-Biggest Loser VIP har ju dragit igång och som det vanliga Biggest Loser så följer jag även denna. Tycker det är så intressant att se vad kroppen klarar av och hur duktiga dom är. 

Och min gamla klassiker på söndagar, Parlamentet. Lättsamt och roligt, precis vad man behöver en seg söndag.
 

Och förutom dessa tv-program så hinner jag ju såklart med lite serie-tittande. Har precis betat av House of Cards (min kille gillade den, men det var ingen storfavorit hos mig. I alla fall inte de sista säsongerna). Nu har vi börjat med en ny serie - Ozark. Än så länge är den intressant! Vad tittar ni själv på under veckorna?
#1 - Gabriella

Tittar typ bara på Idol just nu haha!!

#2 - Ida Gratte

Samma här kollar på idol, hollywoodfruarna, ph, parlamentet och småstaden. Snart börjar väl bonde söker fru med ;)

#3 - Netti Starby

Jag kollar på Svenska Hollywoods Fruar! :-D Kramis

#4 - Emilia

Idol tycker jag också är roligt enbart de första veckorna!

#5 - NICOLE

Ja hösten är till för tv ;) hihi

#6 - Ida

Aldrig följt idol innan, men nu är jag fastklistrad mån-ons 20.00 haha! :D

#7 - Elin

Älskar idol<3

#8 - Anita

Haha följer också Ph, är ju bra roligt :D

#9 - Matilda Berlin

Instämmer helt! Vet inte varför, men ser också på PH, haha! Kram <3

#10 - Carro

Hihi samma här :)

#11 - Natalie

Åh, idol är absoluta favoriten!! <3

#12 - Dixi Wonderland

Idol, Svenska Hollywoodfruar och Walhgrens följer jag slaviskt :D

#13 - Linda

Jag kollar på Paradise <3

#14 - Alice Lindström

Jag ser på idol, svenska hollywoodfruar och wahlgrens värld som går på tv just nu. Jag ser även serier på netflix :)

#15 - Johanna Utterberg

Jag längtar till nya säsongen av Greys, annars följer jag inte så mycket tv-program. Ser mer på gamla serier som sex and the city och vänner :)

#16 - Celine

Åh vill verkligen kolla idol, en av mina vänner är med där i år men jag har inte tv4play i Skottland :'(((