Maria Åkerberg

Eftersom jag haft (och stundtals har) väldiga problem med min hy så har jag provat en hel del hudvård. Det sista året har dock Maria Åkerbergs produkter legat varmt om hjärtat. Även om jag bytt ut min dagkräm och serum til ett nytt märke så har jag fortfarande kvar denna rengöring och lugnande olja från Maria Åkerberg. Och både håller på att ta slut så i veckan var jag och köpte nya.
 
Foaming wash gentle
En väldigt mild men effektiv rengöring som ska passa väldigt känslig hy. Jag blir lätt röd och irriterade av för starka produkter men denna känns inte alls. Den tar även bort all make-up också så jag behöver inte komplettera med en make-up-remover. Använder denna varje kväll. Förut använde jag den varje morgon också men på sista tiden har jag bara sköljt med vatten på morgonen.
 
Royal facial oil clearing
Denna olja blev faktiskt en favorit direkt första gången jag använde den, och nu har den fått hänga med i över ett år. Det är en lugnande olja som passar bra till problemhy som samtidigt är fet. Man blir ju väldigt oljig/glansig så använder den endast på kvällen efter rengöring och innan nattkräm. På morgonen sätter jag ett vanligt serum innan dagkrämen istället. Jag använder den alltid direkt jag kommer ut från duschen på kvällen och har tvättat bort allt smink, då den känns så fräsch på huden. Det står att den kan användas separat eller under en kräm.
#1 - Hanna

Åh duktig du är! :D

#2 - Carro

Härliga tips! :)

#3 - Matilda Berlin

Åhh vilka bra tips! Har ingen ansiktsrutin alls, så det är verkligen så uppskattat =)) Kram <3

#4 - Kattis

Bra tips!☺

#5 - A M

Intressant, kanske ska testa!:D
sv: Ja den är himla snygg!

#6 - Netti Starby

Vad kul att du blev nöjd med produkterna! :-D Kramis

#7 - NICOLE

Kul med tips, och att du är så nöjd med dem :)

#8 - Julia

Den måste jag testa!

#9 - Amanda

Super bra tips ska kolla upp detta har också lite problem med hyn så var perfekt :)

#10 - Johanna Utterberg

Vilka bra tips! :)