Nya naglar

Äntligen har jag varit och gjort naglarna! Som vanligt får jag beslutsångest när jag väl ska välja vad jag ska göra för något, men det slutade med en körsbärsröd ton med guldigt glitter. Jag ville ju ha matta naglar men det tycker jag är snyggare om man gör det till lite längre naglar. Och i och med att jag just gjort naglar så ville jag börja lite kortare och vänja mig. Så nästa gång blir det nog matta. Är supernöjd iallafall. Färgen är liiite mörkare/djupare än vad bilderna visar.
#1 - Amanda

Åå vilka fina naglar, älskar!<3

#2 - Natalia

Jättefina!

#3 - Gabriella

Wow så galet snygga!!

#4 - Johanna Utterberg

Åhh så snygga!! :D

#5 - Bella

Så snygga naglar!

#6 - Alice

Wow, otroligt läckra! :D

#7 - Josäfin Andersson

men DAAAMN vad snygga! Perfekta till hösten verkligen :D