The Nubian by Juvia's - try on

Nu har jag äntligen provat göra en make med min nya palett. Det blev den koppriga skuggan i fokus. Eftersom jag skulle till jobbet så skippade jag eyeliner och lösfransar, men annars funkar ju denna look även på mer festliga tillfällen. Håller även på att testa en mascara som inte mina fransar verkar komma överens med. Men ska använda upp den innan jag provar min nya (Too faced - better than sex), ser så framemot det!

Men åter till denna palett då. De flesta skuggorna har bra pigmentering och är lätta att blanda ut. Jag älskar dom glittriga skuggorna då dom är superkrämiga, vilket gör att de ej smular ner så mycket under ögonen medan man applicerar dom.
 
Jag använde nummer 2 & 3 i globlinjen, nr 4 längst in mot ögat, den glittriga kopparbruna över hela och sen den matta varma bruna skuggan i ytterkanten.
#1 - Felicia

snyggt

#2 - My

Så fina färger :D

#3 - Kattis

Vilken underbar nyans på ögonskuggan!:D

#4 - Dixi Wonderland

Fint :D

#5 - Hanna

åh så fint!!

#6 - Natalia

Jättefint :D

#7 - Emma Fernhagen

Du passar verkligen superbra i kopparfärgad ögonskugga!

#8 - Days by Johanna

Jätte snyggt och härliga färger!

#9 - Alice

Wow, så snygg sminkning och palett! Nice att de är lite kladdiga så de inte smular som du säger. ^^

#10 - Becca Alexandra

Så fint det var! <3

#11 - Gabriella

Såå fina färger!!

#12 - Matilda Berlin

Men åhh vilken fin sminkning!! Älskar färgerna!! <3