Wish part 4

Nu tror jag att alla mina saker jag beställde från wish för ett par veckor sedan har kommit. Denna gång tror jag faktiskt allt har varit helt och användbart! Det enda som var lite "njaaa" var dessa solglasögon här ovan eftersom dom är lite breda över näsan. 

Men denna gång kom alltså solbrillorna, en hållare till min beautyblender och en "prydnads"-cykel som jag ska ha i min hylla som ska upp i vardagsrummet. Tror den kommer bli en häftig detalj som även kommer passa in med växterna på hyllan under/ovanför.
#1 - Mathilda

Åh vad fina saker! :D

#2 - Ida

Snygga brillor! Hur är det med wish egentligen, kommer alla grejer man beställer i olika paket vid olika tillfällen?

Svar: Jo dom kommer vid olika tillfällen så leveranstiden kan skilja ett par veckor.
linneakin

#3 - Natalie

Vilken smart hållare till beautyblender'n! Har en likadan men den köptes som äggkopp - haha, lite komiskt! Kram <3

#4 - Amanda

Så mycket roligt, älskar solglasögonen <3

#5 - Johanna Utterberg

Åh så fina grejer! :)

#6 - Hanna

Jag har funderingar att beställa hem barnkläder därifrån och se om de är något att ha 🙈

#7 - Ida - foto & häst

Fina saker! :)

#8 - Angelica

Åh, älskar cykeln!

#9 - Annie

Vad fina saker :) Jag har varit lite sugen att beställa därifrån men inte gjort än .. ,) Har du beställt kläder därifrån? :)

Svar: Ja det är lätt värt pengarna. Om man beställer en hög med grejer kanske 80% är ok. Men man har ändå betalat så lite för dom så det gör inget att ett par grejer inte funkar. Jag har inte beställt kläder därifrån eftersom jag tycker det är svårare än att beställa saker. Storlekarna är så konstiga och så har jag hört att många bilder är missvisande. Så det gäller att läsa recensionerna av produkten innan du bestämmer dig för att köpa hem den.
linneakin

#10 - Natalia

Så fina saker :)

#11 - Bella

Älskar solglasögonen!

#12 - Ida

Så mycket fint, älskar handla där! D:

#13 - MALINDENISE

Snygga brillor!

#14 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, älskar Wish! Vet inte hur mycket grejer jag beställt därifrån, haha ;)