Äntligen gymmet

(null)
Det blev gymmet med systeryster idag efter jobbet.
 
Det känns som en lite tråkig bloggvecka för mig med tanke på att jag jobbar så mycket. Har ju ingen tid till att göra annat! Idag kunde jag dock äntligen få till veckans första gympass (woho!) efter en veckas ofrivillig frånvaro (pga lite halvhängig). I och med att det bara ser ut att bli två gympass denna vecka så kör jag två helkropps. Lär få skön träningsvärk ändå.

Ett tips som jag testade idag, och som jag kommer fortsätta med, är att ha ett sånt där "motstånds"-band just ovanför knäna (på låren) när man kör squats, hip thrusters och liknande övningar. Det bränner superbra och känns som att man tar ut sig lite till.
 
Annars då? Fredag imorgon, alltid lika trevligt. Jobbar 9-18 och sedan blir det chill kväll framför Let's Dance. Standard fredag! Vid tio ska jag vara chaffis till min moster och sedan blir det nog en tidig kväll eftersom jag jobbar lördag också.
#1 - MALIN

Så härligt med träning! Kram

#2 - Johanna Utterberg

Härligt med träning :) Hoppas du får en fin fredag!

#3 - Netti Starby

Vad härligt att det blev ett träningspass för dig och för mig har det också blivit dåligt med träning på senaste tiden. Kramis

#4 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det blev inget gym här - men att knacka betong kan vara jobbigt med :P

#5 - Matilda Berlin

Du är ju så grym vännen! Så inspiration =) Kram hjärtat <33

#6 - Sara Ekman

Härligt med gymmet! :)

#7 - Louise

Men åh nice med gymmet! :D

#8 - Alice Lindström

Låter som en mysig kväll!

#9 - My Nordqvist

Skönt att vara tillbaka :D

#10 - Julia

Härligt med gym!

#11 - JoJo

vad härligt med ett pass på gymmet! :D

#12 - Linnéa

Grymma och duktiga brudar där <3

#13 - Mia Forsberg

Skönt med gympass! Jag har bara gymmat en dag denna vecka.. :/ Hoppas det går bra att jobba idag med :)

Tack, läkarbesöket i onsdags gick bra :) Likaså gårdagens besök på spec. mödravården, även fast jag höll på att bli inlagd.. :)