Drömhåret

I lördags hade jag min syster i frisörstolen. Under vintern har vi lekt och testat på lite rosa färger i längderna, men alltid låtit hennes utväxt vara. Men nu kände vi båda att det var dags för en rejäl uppfräschning inför vår och sommar. I grunden har hon fortfarande sin egna hårfärg, men jag har ljusat upp längderna ordentligt och fejdat ihop det med hennes egna färg.

Vips så blev hon flera steg ljusare, men kommer inte få någon synlig utväxt.

(null)
Före
 
(null)
(null)
Efter. Och här har vi bara fönat med rundborste.
Efter-bilderna när det även är stylat med locktång kommer upp på bloggen strax! 
#1 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

blev ju supersnyggt!

#2 - Netti Starby

Åh vad fint det blev! :-D Kramis

#3 - Alice Lindström

Det blev riktigt snyggt!!

#4 - Ida - foto & häst

Åh så snyggt!!

#5 - Mirre Sweetwords

Jättefint

#6 - JoJo

men shit så snyggt!!

#7 - Carolina

Otroligt snyggt!

#8 - Jonna

Men så fint! 😻

#9 - Linda

jätte snyggt!

#10 - Louise

Superfint! :D

#11 - Alice

Åh, wow, så vackert det blev!

#12 - Sussi

Så fint det blev. Vilken lyster :)

#13 - NICOLE

Men wow så snyggt!

#14 - Miss Philipsen

Fint :)

#15 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det där blev jättefint :)

#16 - My

Ååh så fint!!!

#17 - Amanda

Åh vad snyggt det blev! :)

#18 - Josäfin Andersson

JÄÄKLAR vad snyggt det blev!! :D

#19 - Celine

Men wow så fint det blev!

#20 - Linnéa

Ah, alltid lika snygga hår som vanligt <3

#21 - Johanna Utterberg

Åh så snyggt!! :)

#22 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser supersnyggt ut, och vilken stor skillnad fönandet gjorde också :D

#23 - Sara Ekman

superfint! :)

#24 - Matilda Berlin

Oj JÄVLAR! Förlåt för att jag svär, men alltså WOW!! Du är sååååå himla grym <33
Jag har frågat flera gånger och glömmer alltid - så kan du inte snälla skriva en kommentar på min blogg om vilken frisörsalong du finns på? Fixade ju nyss håret, men för nästa gång kanske? <33

#25 - Ellen Gräntz

NEJ vad snyggt!!! Sådär hade jag också velat ha om jag ljusade upp håret igen. Så fint!

#26 - Julia Hellgreen

Så fint!!

#27 - MADDISENJ.SE

Så himla fint!!