Fredagsmys

(null)
En hektisk dag på jobbet som avrundades med lite fredagsmys med Adam. Det var min fredag i korta drag. 

Idag startade jag dagen med en härlig promenad till stan. Har gått på massage mellan 9-10, fikat med en kompis, shoppat loss, lunchat på nya tacobar med Moa och Adam. Nu sitter jag i soffan helt färdig, haha. Ska strax göra hamburgare till middag och sedan ska jag ha en superlugn och skön lördagkväll. 

Hoppas ni har en bra helg!
#1 - Netti Starby

Åh vad mysigt! :-D Kramis

#2 - Alice Lindström

Låter mysigt!

#3 - Miss Philipsen

Vad skönt med massage <3

#4 - Matilda Berlin

Guuu vad underbart det ser ut!! MUMS!! Kram finaste <3

#5 - JoJo

men så gott! :D

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

Nämen kolla så härligt ni har det <3

#7 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag är inte jätteglad i ost, men kex funkar alltid :)

#8 - Wanderlust by Jona

Men åh vad det där såg härligt ut! :D Hoppas du haft en fantastiskt fin helg!

#9 - Alice

Det låter ju som en riktigt bra lördag, underbart med massage ju! ^^

#10 - Jonna

Så mysigt <3

#11 - My

Vad härligt! Skönt med massage :)

#12 - Linnéa

Mumma :p. Ja, vi har verkligen haft en underbar resa här på Mallorca, men just nu deppar man lite eftersom det bär hem till Sverige imorgon *buhu*.

#13 - ullie

men åhh så fint o jätte fin bild kram kram

#14 - Film&serier bloggen

Det låter som en bra helg det där!

#15 - Johanna Utterberg

Så mysigt fredagsmys! :) Och vilken härlig lördag!

#16 - Sara Ekman

mums :)

#17 - MALIN

Vad mysigt :) Kram

#18 - Mia Forsberg

Låter som en riktigt bra fredag och lördag! :) Så gott med ost och kex, dock väldigt längesen jag åt det.. :)

Ja gud så skönt när snön äntligen har börjat smälta! Trodde aldrig det skulle hända, haha. Men tycker det går lite segt, skulle gärna få gå snabbare ;)

Hoppas du har en bra valborgs!

#19 - Sussi

Vilken härlig helg du har haft. Jag har får min helg nu tisdag onsdag istället :)

#20 - Celine

Men guuud så härligt det lät med massage!

#21 - Jeanette

Men vad mysigt, och gott, det där ser ut att vara :)

#22 - Carolina

Men åh galet mysigt med massage! Även jag fått massage utav min kära sambo :)

#23 - MADDISENJ.SE

Åh vad mysigt det där såg ut :D