Härliga söndag

Min enda lediga dag denna vecka och det har varit strålande sol hela dagen. Då passade jag på att spendera hela förmiddagen utomhus. Eftersom vi var där rätt tidigt så var det väldigt folktomt och tyst, så man kunde luta sig mot stugväggen, blunda och lyssna på fågelkvitter. Var som terapi för själen, haha.

Jag och syrran - redo för prommisen på isen (till stugan).
 
 Matsäcken är packad!
 
 Tittar till elden.
 
 Dagens lunch.
 
 Dagens efterrätt.
 
 Livsnjutarna.
 
 April har verkligen bjudit på kanonväder.
 
 
#1 - Linnéa

Åh, sååå mysigt det ser ut 😋

#2 - Louise

Åh va mysigt! :D

#3 - Jonna

Härliga bilder!

#4 - MALIN

Det ser underbart ut! Kram

#5 - Celine

Blir inte bättre än sådär!

#6 - Netti Starby

Vilken härlig dag du hade i solen! :-D Kramis

#7 - Julia

Så härligt!

#8 - Matilda Berlin

Men åhhh vad underbart det ser ut!! Så mysigt!! Stor kram fining <3

#9 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det där såg härligt ut :)

#10 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det är som terapi för själen att bara seeeee bilderna :D Förstår att detta är njutning på en högre nivå!

#11 - NICOLE

Men å vad härligt! :)

#12 - Jonna

Åh, ser jätte härligt ut 😻

#13 - Alice Lindström

Vad härligt!

#14 - Mia Forsberg

Åh så härligt det ser ut!! :) Det har varit riktigt soligt här i Kalix också hela helgen, men jag har inte mått bra pga mitt höga blodtryck och nya mediciner så jag har varit tvungen att hålla mig inne och ta det lugnt. Men hoppas kunna njuta lite av vädret i veckan när jag förhoppningsvis mår bättre :)

#15 - Wanderlust by Jona

Men alltså åh, såg ju helt fantastiskt ut! :D

#16 - Johanna Utterberg

Men åh så härligt det ser ut som ni hade, underbart väder ju!! :)

#17 - sarah

tack så mycket =) fin bilder ser myssigt ut

#18 - Alice

Åh, wow, så himla mysigt! ^^

#19 - Linnéa

härligt:)

#20 - Ida - foto & häst

Men så mysigt! Härliga bilder :)

#21 - Angelica Wåhlin

Gud, vad härligt!

#22 - Veronica Möller

Så härliga alla bilder ser ut. :)

#23 - Maja - Våga prata om psykisk ohälsa

Nej va härligt det ser ut! ♡

#24 - Mirre Sweetwords

Ohh så härligt, så mysiga fina bilder till också