Helg-feeling

(null)
Wiho, imorgon är det äntligen fredag! Jag har två ordentliga färgningsprojekt innan jag tar helg. Eftersom jag har jobbat två helger på rad känns denna helg extra skön. Vi ska mest troligt på bio imorgon kväll, på lördag bjuds det på födelsedagsfika på dagen och drinkkväll med några kompisar senare. Så kul!
#1 - Netti Starby

Härliga planer du har och ha en underbar helg! :-D Kramis

#2 - Frida

Härligt med helg! Låter som du har bra planer med :) Snygg kappa

#3 - Matilda Berlin

SÅ himla underbart det låter!! Hoppas du får en fantastisk Fredag sötnos <33

#4 - Wanderlust by Jona

Hoppas du får en helt fantastisk helg! :D

#5 - Louise

Fin outfit! :D

#6 - Johanna Utterberg

Låter som du har en underbar helg framför dig! :)

#7 - Mia Forsberg

Låter som att det kommer bli en bra helg för din del! Vad roligt med bio, vilken film blir det? :) Jag och sambon ska ev. på bio på söndag och se Death Wish med Bruce Willis. :)

Ja fy det är inte kul att blodtrycket blivit så högt :( Jag har ju högt blodtryck och diagnos sen 2012/13 och har ätit medicin, men när jag blev gravid fick jag istället lågt tryck och har varit utan mediciner framtill förra fredagen. Men nu när det är så högt igen behöver jag medicinerna, så håller på med dosökning för att hitta rätt styrka för att få ett bra tryck.

#8 - sarah

tack =) fina kläder