Kalas-Lördag

(null)
(null)
(null)
(null)
Vit som ett spöke och med en ny hårfärg (rosé copper - kall koppar!) så gör jag ett försök till att fota min outfit denna lördag. Det ser så himla mycket enklare ut än vad det är att fota outfitbilder. Både tröjan och byxorna är från Jeansbolaget.
 
Lördag idag då! Städat och donat på morgonen, gymmat där vid tiotiden och sedan har det varit födelsedagsfika för Adam mellan 12-15. Bakade en himla god morotskaka i veckan som blev väldigt uppskattad. Nu sitter jag och ser herrarnas SM-final i innebandy innan det blir tacos till middag och sedan drink- och spelkväll med några kompisar. En toppen-lördag med andra ord!
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag har också städat och gosat hittills! Outfit och hårfärg är båda fantastiska!

#2 - Jonna

Men så härligt <3

#3 - Netti Starby

Så himla snygg outfit och du är jättefin! Kramis

#4 - My

Snyggt!!!

#5 - Emma

Hej på dig, så snygg outfit på dig och har jeansbolaget så snygga kläder...

Ha en bra dag.

Mvh Emma..

#6 - Louise

Fin outfit! :D

#7 - Linnéa

Åh, sååå snygg outfit 😍

#8 - JoJo

så snygg outfit! :)

#9 - Johanna Utterberg

Låter verkligen som en toppenlördag! :) Du är så fin!!

#10 - Matilda Berlin

ÄLSKAR din outfit!! Verkligen SÅ himla fin =) Kram <33

#11 - Alice

Så fin du är, och så trevligt det låter! <3 Tror jag har exakt, eller väldigt liknande, byxor, haha, sååå fina ju! ^^

#12 - Miss Philipsen

Verkligen fin men jag hade aldrig vågat ha en så hög midja, men du är superfin :)

#13 - Josäfin Andersson

WOW vad snygg outfit :D