Mannagrynsgröt med hallon och chiafrön

(null)
 
På vardagarna när jag gör gröt så blir det alltid fiberhavregrynsgröt, men alltid när jag gör gröt på helgerna lyxar jag till det med mannagrynsgröt. Denna gång provade jag även att slänga i lite hallon och chiafrön medan gröten kokade. Kul med lite variation så man inte blir less, även om jag gillar den traditionella mannagrynsgröten bättre. Jag ska även prova ha lite blåbär i gröten någon gång också, tror det kan bli riktigt smaskigt.
 
*
 
Gårkvällen var förresten jättetrevlig. Vi spelade massa sällskapsspel och sedan blev det en ganska spontan utgång. Mår oförskämtbra idag så snart blir det en härlig prommis i solskenet och sedan klockan fem ska vi och se basket. Herrarnas femte semifinal och det står 2-2 i matcher så det är superspännande.
 
#1 - Netti Starby

Vilken trevlig kväll du hade och gröten ser riktigt god ut! :-D Kramis

#2 - Alice Lindström

mumms vad gott!

#3 - My

Vad gott :D

#4 - JUNITJEJ

Så gott det ser ut!

#5 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Har du testat rågflingegröt? :)

#6 - Linnéa

Mummans sååå gott det ser ut <3

#7 - Frida

Vad gott! Älskar gröt, ska äta massor med gröt när jag är tillbaka i Sverige igen :D

#8 - Matilda Berlin

Men alltså guuu vad gott det ser ut!! MUMS <33

#9 - MALINDENISE

Åh älskar verkligen avokadomackor! :D

#10 - Julia

ÄLSKAR mannagrynsgröt!

#11 - Mia Forsberg

Åh så gott med mannagrynsgröt! Det är längesen jag åt det, blir oftast fiberhavregrynsgröt när jag äter gröt :)

Ja smörgåstårta går alltid ner, så himla gott!
Hoppas du får en fin fredag! <3