3 nya grejer

Då mina nuvarandra hudvårdskrämer alldeles strax är slut så har jag redan förberett mig med dessa nya i badrumsskåpet. Hade Clinicare innan jag bytte till Nannic och jag måste säga att Nannic funkade bra, men var absolut inte lika sköna och dryga som dom här ovanför. Just den här blå serien är väldigt lugnande om man har känslig hy.


Även mitt settingspray är på sluttampen så det var lika att fylla på med nytt där med. Jag har dock inte fastnat för något speciellt settingspray så jag gillar att testa lite olika. Den jag har nu är Mac's fix+ men kände att jag ville testa denna från Too Faced nu, då jag hört mycket bra om den.


Och har även hunnit skaffa en till fejkblomma. Ääälskar fejkblommor hehehe. De går ju inte att ta död på, vilket jag annars brukar vara expert på. Har länge varit sugen på såna här eukalyptuskvistar så passade på att fynda dessa på Rusta (min budget-favvo-butik).
#1 - cecilia

Åå så fint! älskar vasen!! :) <3

#2 - ullie

har oxå sån ekalyptus . tycker de är verklighetstrogna faktiskt

#3 - Ida - foto & häst

Så fin fejkblomma! Och hoppas settingsprayet från Too Faced är bra, älskar Too Faced :)

#4 - Netti Starby

Vad spännande med nya produkter och jag har en likadan vas :-D Kramis

#5 - Carolina Thoor

Härligt med nya saker :D

Sv; ja, super skönt! Åh vad skönt, arbetar du inte på måndag? Alltid skönt med tre dagars ledighet :D

#6 - Johanna Utterberg

Så kul med lite nya grejer :) Vad fint!

#7 - My

Håller med om att fejkblommor är bra ;)

#8 - Sara Ekman

Älskar den från Too Faced! :)

#9 - Matilda Berlin

Älskar också fejkblommor, haha! Har en orkidé på nattduksbordet som inte har vissnat på 3 år - love, haha! Ska också ta och köpa ett par eucalyptusgrenar till vardagsrummsbordet sen =) Kram finaste <33