Ändrade planer

Igår blev det liiiite ändrade planer. Från en planerad mys och serie-kväll med Adam till lite vin, surr och häng hos min syster. Efter vår innebandymatch (som vi i för övrigt vann med 9-3, yaaay!) så skulle jag ju egentligen hämta Adam från flygplatsen. Dock hade hans flyg från Oslo blivit över en timma försenat så hann missade det andra flyget från Arlanda till Luleå. Därför fick det bli en ofrivillig natt i huvudstaden. Så idag gör vi ett nytt försök och jag ska vara på flygplatsen kvart i ett. Dagens planer är sedan att gå på stan och shoppa lite. 
#1 - Netti Starby

Ibland blir det inte som man har tänkt och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 - My

Grattis till vinsten :D

#3 - cecilia

åå trevligt med en vin-kväll :) och roligt med shopping :)

#4 - Sussi

Trist att missa planet. Håller tummarna för att allt fungerade vid nästa försök.
Lät som om du hade en mysig kväll :)

#5 - Linnéa

Ah, såååå typiskt. 😩 Hoppas du fick shoppat en massa iaf och att flyget löser sig 😊

#6 - MartinaOlsson

sv; Ja jag borde egentligen också ta tag i att sätta upp någon form av belysning vid mitt sminkbord så att jag faktiskt kan använda det till det som det är till för, haha :)

#7 - Jasmine

Hoppas att du har haft en bra söndag och att Adam har kommit hem ordentligt.

(Sent) Svar: Tack för dina ord.

Kram

#8 - jessy

Mysigt!

#9 - Sara Ekman

Härligt med vinst! :)

#10 - NICOLE

Låter ju mysigt ändå :D

#11 - emelie jonasson

kan ju vara trevligt med en natt i huvudstaden också :) men kanske inte om man bara vill hem och slappna av kanske.

#12 - ullie

så fin bild
men oj tråkigt hoppas det gick bättre idag kram

#13 - MALIN

Vad fina ni är! Kram

#14 - Jonna

Låter härligt <3

#15 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

haha vet hur det där är.. Åker ofta flyg mellan oslo och sundsvall och det är såå ofta försenat.

#16 - Johanna Utterberg

Ibland blir det ändrade planer :) Hoppas du får en fin start på nya veckan!