Another liquid matte

Huda Beautys Liquid Matte och Lip Contour i färgen Muse.
 
I söndags sprang jag en liten sväng på Sephora när jag ändå var i Stockholm och såklart fick en ny liquid matte följa med hem. Har blivit helt obsessed i dom på senaste tiden. Doftar underbart, är sjukt mjuka på läpparna och håller bättre än dom flesta liquid lipstick (på mina läppar). Färgen blev inte riktigt rättvis på bilden. Där ser den nästan lite röd/rosa ut, men jag skulle kalla den Nude mauve. Och eftersom den här färgen är så jäkla fin så passade jag även på att köpa hem en läppenna i samma färg.

På bakre raden ser ni min "typiska läppfärg" när jag sminkar mig. Väldigt nude och antingen att den går mot beigebrun eller mauve. Har väldigt svårt för om det blir för mycket rosaröd ton.
#1 - Carolina Thoor

Åh älskar sådana här men har då inte många hehe ^^, :)

Sv; trevligt. Jag blev verkligen impad på han som kunde minnas 500 namn haha :D

#2 - Matilda Berlin

Men åhhh vad fina!! Utav någon anledning tycker jag inte att jag passar i målade löppar. Fattar inte riktigt varför, men gör bara inte det. SÅ irriterande, haha! Kram sötnos <3

#3 - Sara Ekman

Liquid mattes har helt klart bäst hållbarhet!! :)

#4 - Sara Tuvesson

Åh måste köpa ett sådant, letar alltid efter det perfekta läppstiftet. :)

#5 - Mirre

Så fint och ordnat du har bland läppglansen =D

#6 - JoJo

jag älskar också matta flytande läppstift! :D

#7 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det var ordning och reda där, men också mycket att hålla reda på! :P