Fixat mamsen

(null)
Mammas hår var i behov av en liten uppfräschning så vi la en bottenfärg för lite djup, målade upp lite slingor på fri hand i gamla ombren och satte även mer pigment och färg på längderna (som var väldigt urtvättade). 

Det blev ingen större förändring denna gång eftersom vi har lite planer för det till våren. Då ska det både klippas och ljusas upp rejält. Så därför får det "vila" denna gång. 
#1 - Netti Starby

Åh vad snyggt det blev! :-D Kramis

#2 - Johanna Utterberg

Skönt med en uppfräschning även om det inte blir så stor förändring :)

#3 - Linnéa

Sååå fint - jag ska fixa mitt barr på tisdag i alla fall <3

#4 - ullie

din mamma ääär inte så gammal va? hon blev jätte fin det är så himloa skönt o bli tillfixad

#5 - cecilia

sååå fint!!

#6 - cecilia

sååå fint!!

#7 - Matilda Berlin

Men alltså wow vad fint det blev!! Du är verkligen OTROLIGT duktig!! <33

#8 - JoJo

så fräscht det blev! :D

#9 - Carolina Thoor

Tjusigt :D

Sv; tusen tack :D

#10 - Bea

Så fint och fräscht det blev!

#11 - MALINDENISE

Fint! :D

#12 - sarah

kul att du gillar den =)

#13 - Ellen Gräntz

Verkligen fräscht! Jag pendlar så mellan att vilja göra roliga saker och att vara för lat och tycka det är skönt att ha det naturligt som jag har nu. Färgade alltid förr.

#14 - Maria at Inredningsvis

SÅ himla fint hår älskar slingorna :) Jag önskar en fin ny vecka :) Kram Maria