Ledig onsdag

En sminkning jag gjorde för ett tag sen. Nu har jag ju haft fransförlängning ett tag så då sminkar jag mig inte lika ofta med ögonskugga utan kör mest bas och bryn. 
 
Godmorgon sunshines! Ledig dag idag, vilket innebar ingen tid att passa på morgonen. Det har inte hänt på typ två och en halv vecka så passade på att sova ut. Så skönt att vakna utvilad och pigg och bara stiga upp och slå sig ner i soffan ett tag innan man startar dagen. 

Vid elva ska jag ta mig in till stan för då har jag nämligen bokat in en makeuplektion på makeupstore. Jag fick ju ett presentkort på 400kr på MUS i januari när jag blev matchens lirare i en innebandymatch så tänkte passa på att använda upp den. Dessutom ska jag ju på ett event i stockholm i helgen så då kan det vara bra att få lite tips och idéer på sminket. Efteråt ska jag möta upp min syster för lunch. Tror vi båda är riktigt sugna på sushi så det lär ju bli en sväng till Odod.
#1 - Netti Starby

Så himla snygg makeup! :-D Kramis

#2 - Shazi

så vackra ögonfransar, är det riktiga=?

#3 - Alice Lindström

Älskar sminkningen!

#4 - MADDISENJ.SE

Skönt att vara ledig och vilken fin sminkning!!

#5 - Ida - foto & häst

Men så fint!!

#6 - sarah

aaa det går jätte fort

#7 - Jonna Elb

Skönt att vara ledig <3

#8 - cecilia

sååå fint!!!

#9 - Amanda

Åååh vad roligt med makeup lektion!!<3

Svar: ja det var det! :)
ps. din blogglänk var fel, så kunde inte klicka in på din blogg!
linneakin

#10 - Alice

Så fin sminkning, och låter ju som en riktigt bra onsdag! ^^

#11 - Johanna Utterberg

Så fin sminkning och skönt med ledig dag! :)

#12 - NICOLE

Skönt med en ledig dag och så fin sminkning :)

#13 - Linnéa

Såå fin sminkning <3

#14 - ullie

nej men va roligt o ja det är skoj o sminka . ja sminkar inte heller så ofta när man har fransar det räcker ju ofta

#15 - Louise

Snygg! 😃

#16 - Matilda Berlin

Men åhh vilken snygg sminkning!! Den passade dig verkligen så himla bra! Men vet precis hur det är med fransarna, man behöver liksom inte det andra längre, hihi! =) Kram söta <3

#17 - Linda

Så fin <33

#18 - Wanderlust by Jona

Men åh så fin sminkning! :)

#19 - sarah

åh snyggt smiknad