Lördag

Min syster och jag

Idag startade dagen på bästa sätt! Vaknade av mig själv just innan nio och kände mig totalt utvilad. Det är en sån härlig känsla. Jag fick massor av energi som jag passade på att använda till att storstäda hela lägenheten innan jag satte mig ner för frukost och lite youtube. 

Klockan ett ska jag möta upp min syster i stan. Vi ska köpa någon god lunch (lutar åt sallad) och sedan ska vi kika på herrarnas innebandymatch innan vi själv har våran match. Så det blir fem timmar i sporthallen denna lördag - YAY. Vid åtta ska jag hämta Adam från flygplatsen och sen får vi se vad vi hittar på. Förmodligen bara chill lördagkväll framför någon serie.
#1 - MartinaOlsson

sv; tack så mycket! :)

#2 - NICOLE

Så skönt att känna sig utvilad :) ha en bra dag!

#3 - Angelina

Härliga bilder! :)

Kika gärna in i min blogg har en del loppisfynd inlägg, inrening och matlagning :)

#4 - Jonna Elb

Låter jätte härligt <3

#5 - Netti Starby

Härliga planer och ha en fin dag! :-D Kramis

#6 - cecilia

Såå fina!! Mysigt att luncha i stan!! :)

#7 - Linnéa

Ah, snygga brudar 😋

#8 - Ellen Gräntz

Åh vad gött det låter! Så skönt att få städat ju, det har jag också sysselsatt mig med idag.
sv: Tack! Hittade stolarna i garaget och bad pappa måla om dem lagom tills jag flyttade, hehe.

#9 - Johanna Utterberg

Låter som en riktigt härlig lördag, ha en mysig kväll :)

#10 - Mirre

En dag i idrottenstecken minsann och så lika ni är

#11 - ullie

va fina ni e härligt med chill kväll hemma sånt gillar ja

såg dej på första sidan skoj kram kram

#12 - MALIN

Vad fina ni är! Kram

#13 - Sara Ekman

Härligt :)

#14 - Alice

Skönt att vakna utvilad, och hoppas matchen gick bra! ^^ Jättefin bild på er!

#15 - Wanderlust by Jona

Hoppas ni hade en underbar dag tillsammans! :)

#16 - Matilda Berlin

Men alltså guu vad fina ni är!! <3

#17 - Ida - foto & häst

Så fina ni är! :)

#18 - Josäfin Andersson

åh vad fina bilder på er!