Lördag

(null)
(null)
Idag har jag verkligen haft en supermysig lördag! Först jobbade jag 9-15, men sedan mötte jag upp Erika för lite lördagsmys. Vi gjorde en supergod middag och sedan har vi bara suttit hemma hos mig, druckit lite vin/drinkar samt snackat och tagit igen allt som har hänt sen vi sist sågs. Vi gick gymnasiet tillsammans så vi passade även på att kolla igeom lite gamla bilder för att få en liten nostalgitripp. Det var så kul att umgås igen! Man har blivit så dålig på att umgås nu för tiden, då det är så lätt att bara snapa och chatta med varandra. Så vi kom fram till att man måste verkligen börja ses oftare! Nu ska jag se kvällens mello på svt play och sedan avrunda denna trevliga lördag. Hoppas ni har haft en lika trevlig lördagkväll som jag haft!
#1 - Wanderlust by Jona

Åh, lät verkligen så mysigt ju! :D

#2 - Matilda Berlin

Men alltså åhhh vad mysigt det lät!! <33

#3 - Alice Lindström

Vad mysigt!

#4 - Linnéa

Men åh, sååå rolig kväll... Jag och min bästa vän brukar alltid plocka fram gamla cd-skivor från mellanstadiet och sjunga med o fuldansa. Det roligaste är att man kommer ihåg alla låttexter än idag 😂😂😂

#5 - Linnéa

Men åh, sååå rolig kväll... Jag och min bästa vän brukar alltid plocka fram gamla cd-skivor från mellanstadiet och sjunga med o fuldansa. Det roligaste är att man kommer ihåg alla låttexter än idag 😂😂😂

#6 - Carolina Thoor

Låter som en jättemysig lördag ju. Ja, det är mycket enklare att hålla kontakten via sociala medier än att träffas på riktigt, vilket nästan är fy och skam ^^, :)

SV; ja, det var jätte trevligt med IKEA igår och en massa nytt och välbehövligt kom med hem :D

#7 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

såg ju verkligen jättegott ut! <3

#8 - Cecilia

Såå mysigt! :)

#9 - Netti Starby

Vilken mysig kväll ni hade :-D Kramis

#10 - Sara Ekman

gott :)

#11 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Ja, att träffas på riktigt är ju väldigt viktigt! :)

#12 - Frida

Låter som en riktigt bra kväll, älskar också att kika igenom gamla bilder och prata minnen :)

#13 - MALIN

Hoppas att du får en fin söndag! Kram

#14 - NICOLE

Men å ja det lät verkligen som en toppendag :)

#15 - Louise

Va mysigt ! 😃

#16 - Ellen Gräntz

Sådana där kvällar med vin och snack är så himla underbara!

#17 - Jonna Elb

Låter jätte mysigt! <3

#18 - Johanna Utterberg

Låter som om du hade en supermysig lördag! :) Så kul och träffa umgås med vän!

#19 - ullie

mm det där såg gott ut . ja det är så härligt att åka gott hemma o mystjöta

#20 - Angelica Wåhlin

Så härligt när man träffar goda vänner man inte träffat på sistone :)

#21 - Ida - foto & häst

Men så mysigt och gott! :)