Make up store

Alltid kul att komma hem med lite nytt!

Ofärgad bryngele, studio foundation, läppstift.

En supersnygg mauve-färg som blir lite mörkare än mina egna läppar. Deras läppstift är även
återfuktande så mina läppar blir inte alls lite torra och frasiga som med andra läppstift.


Ett litet rese-kit med borstar.
 
Kom hem med lite smått och gott från Make up store sist jag var där. Har aldrig testat deras studio foundation så ska bli intressant att prova den. Eftersom den är lite gulare och väldigt täckande så ska jag bara använda den på det röda på kinderna och sedan använda en lättare på resten. Lite som en concealer. Tycker det är så kul att testa på nya produkter. 

På tal om något helt annat så var jag till barnmorskan och snackade lite preventivmedel idag. Jag vill testa något hormonfritt nu då jag egentligen inte känner igen mig själv vissa perioder med p-piller. Så vi kollade på lite olika alternativ idag. Är det någon av er som testat natural cycles? Var har ni för egna erfarenheter och åsikter om det? Please tell me!
#1 - NICOLE

ÄLskar Make up Store! Bästa :)) Å vad jobbigt med p-pillrena :( Känns som många nu inte mår bra dem:( Jag mår super, så har inget att tipsa om då tyvärr.

#2 - sanne

åh skönt med nytt.

#3 - ullie

näpp inte ja
ja va skoj o få me sej lite nytt alltid kul

#4 - cecilia

Åå vad kul med smink!! :)

#5 - Alice Lindström

Roligt med lite nytt :)

#6 - Netti Starby

Vad kul med nytt smink och vilken härlig färg på läppstiftet! :-D Kramis

#7 - Carolina Thoor

Roligt med lite nytt hem. Jag har haft produkter ifrån make up store, men tycker dessvärre att det är alldeles för dyrt där ^^,

Sv; tack ska du ha :D

#8 - Sara Ekman

Åh så läckert läppstift!!

#9 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

ohh fränt läppstift!

#10 - Johanna Utterberg

Så kul med lite nytt! :)

#11 - jessy

Åh, mums!

#12 - Jonna

Så mycket fint ☺️

#13 - Ida - foto & häst

Så fina saker du fick med dig hem!!

#14 - My

Roligt med nytt!! :) Hört både bra och dåligt om natural cycles. Bland annat att aborterna ökade förra året(?) eller hur det var på grund av att många använt sig av de som preventivmedel och det har gjort mig lite osäker på om det verkligen fungerar. Men vissa är ju helnöjda så det med aborterna kan ju vara sådana som inte sköter det till 100%, som alla preventivmedel haha :)

#15 - Matilda Berlin

Jag var faktiskt hos barnmorskan idag och pratade om det, haha! Har haft NC det senaste året och över lag varit nöjd (så skönt att komma ifrån hormonerna). Men nu på senaste tiden har jag haft så oregelbunden mens att jag inte riktigt litar på den. Därför kommer jag nu sätta in en spiral. Men är du regelbunden, har bra rutin på att vakna samma tid och kommer ihåg att VARJE morgon ta din temp, så kan jag verkligen rekommendera den =) Har du fler frågor får du gärna maila eller lämna en kommentar, så lovar jag att svara så gott jag kan =) Kram finaste <33

#16 - Linnéa

Åh sååå mycket snyggt, håller på o slänger en massa gammalt smink här hemma 😜

#17 - MALIN

Alltid kul med lite nytt smink! Kram

#18 - Ellen Gräntz

Jag har inte testat Natural Cycles men jag har haft p-dator vilket är precis samma koncept. Det funkade fint (tycker detta fått orimligt mycket kritik - om en sköter sig noga och verkligen följer röda och gröna dagar så är det lugnt, vissa verkar dock inte kunna ta eget ansvar). Det är ju dock så att om en råkar ligga utan kondom på en röd eller gul dag så är det ju kört. Tyvärr. Så på så sätt krävs det ju väldigt stor koll från en själv.

#19 - Sussi

Kul med lite nya inköp. Fin färg på läppstiftet :)

#20 - Jonna Elb

Så mycket fint <3

#21 - Wanderlust by Jona

Åh så härligt med lite nytt! :D

#22 - Matilda Berlin

Jag tänkte på det - eftersom att jag ska sluta med NC så kan du jättegärna få köpa mina resterande månader till ett bra pris om du är sugen på att testa =) Skicka ett mail bara i sånna fall: [email protected]
Kram sötaste <33

Svar: Har tyvärr redan hunnit köpa själv! Men tack för förslaget ändå :) Kram
linneakin