Ny kudde


Titta vilken fin kudde jag hittade förra veckan! Har aldrig ägt en rund kudde men tycker den bryter av väldigt snyggt i soffan. Det är kul att variera både färg, form och mönster. Färgen är lite svår att fånga på bilden men den är lite gröngrå.

I övrigt så har jag inte snittat många timmars sömn denna helg så jag känner mig rätt så död idag. Jag behöver verkligen mina 6-7timmars oavbruten sömn för att jag ska fungera normalt och orka göra allt jag vill göra under dagarna. Det positva är att det är fyra arbetsdagar kvar till helg och sedan är jag ledig TRE DAGAR. Så jäkla skönt. 
#1 - Mirre

Ohh jättefint vart det =D

#2 - Netti Starby

Åh vilken fin rund kudde! :-D Kramis

#3 - MALIN

Jättefina kuddar, allihop! Kram

#4 - Cecilia

ÅÅ den kudden har jag i rosa!:D såå fina<3

#5 - ullie

men alltså va poppis de kuddarna är o man ser dem överallt o jätte fina det blev fint i soffhörnet

#6 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

wow vad mysigt!

#7 - Matilda Berlin

Såååå fin! Har stått och kikat på en liknande i en butik jag springer förbi typ varje dag. Verkligen SÅ fin =) Kram <33

#8 - sarah

aa men det är till barn =) åh fina kuddar