Nytt till hemmet

(null)

Klickade precis hem lite smått och gott i inredningsväg. Bland annat dessa två piedestaler från Åhlens. Har velat ha såna redan förra året men visste inte om det var en snabbt förbigående trend eller om jag faktiskt skulle vilja ha dom en längre period. Och än vill jag ha såna, så nu kände jag att det var dags. Har även passat på att utöka min Kähler-serie med den minsta vasen, så nu står den så fint bredvid min mellanstora vas på tv-bänken.
 
Dessa två blommor köpte jag i veckan. Det är de två jag tänker sätta på piedestalerna, men först måste jag köpa en större kruka till den minsta blomman. Jag är såå taggad på att göra om vardagsrummet nu i mars så det blir lite nytt och vår-fräscht!
#1 - Linnéa

Sååå snyggt 😍

#2 - Johanna Utterberg

Så kul med lite nytt till hemmet! :)

#3 - ullie

åhh men va skoj me klite nya fina saker ja gill de där vasarna gud så fina

#4 - MALIN

Vad fint! Kram

#5 - Cecilia

Åå såå fint!! :)

#6 - Matilda Berlin

Men åhhh vad mycket fint!! ÄLSKAR hur du har det <33

#7 - Alice

Så fint, roligt att göra om lite! ^^

#8 - Alice Lindström

Vad fint!

#9 - Sussi

Åhh vad fint. Inredningsprylar är så himla kul att köpa :)

#10 - Netti Starby

Åh vad fina dom är och gillar din smak! :-D Kramis

#11 - MartinaOlsson

sv; ja verkligen! har du något skal från dom? :)

Svar: ja det har jag :) tre stycken!
linneakin

#12 - Carolina Thoor

Super fina! Idag blir det också mycket inredningsköp hem till oss hehe :D

Sv; tackar :D

#13 - NICOLE

Så snyggt :D

#14 - Sara Ekman

så fint :)

#15 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

oh dom var snygga! bra tips!

#16 - JoJo

så fint! jag älskar gröna växter! :D

#17 - Julia

Så fint!

#18 - Maria at Inredningsvis

Härliga fräscha nya detaljer :) så mycket fint i butik nu mot våren

Veckans vackraste Instagramhem idag på bloggen:)

Ha en kanon vecka! LOVE Maria