Another change

Före/Efter. Från blond till brunett.
 
Här är en till favorit-"makeover" jag gjort på senaste. Utgångsläget var den typiska råttfärgade utväxten med slingade längder som blivit en aning guldiga. Önskemålet var att bli brunett, men utan att det skulle bli för mörkt och hårt. Jag föreslog en målad balayage med lite mörkare brun botten samt tre olika nyanser på längderna för att mjuka upp det hela. Två bruna och en blond ton. Tycker det blev en superhärlig mix.
#1 - Sara Ekman

Snyggt :)

#2 - Alice Lindström

wooww sååå snyggt! vad duktig du är! önskar att vi bode i samma stad så du kunde bli min frisör!

#3 - Linda

Wow så fint!

#4 - Louise

Superfint! 😃

#5 - Johanna Utterberg

Så fin förändring! :)

#6 - NICOLE

Ja det blev verkligen jättefint :D

#7 - My

Ååh så snyggt!!!

#8 - Bea

Så snyggt!!

#9 - Angelica Wåhlin

Wow, sååå snyggt!

#10 - ullie

verkligen jätte fint med olika så blir lite livligare

#11 - Linnéa

Sååå snyggt! Just nu känner jag hur mycket jag måste gå o klippa mig :-)

#12 - Netti Starby

Åh vad fint det blev! :-D Kramis

#13 - Matilda Berlin

Men altlså WOW vad snyggt!! Helt galet! Kram <33

#14 - Wanderlust by Jona

Du är ju så fantastiskt duktig! :D

#15 - Mirre Sweetwords

Vart toppenfint,

#16 - Ida - foto & häst

Men så snyggt!

#17 - sarah

aaa det är jobbigt =) aa han hade letat i flera månader .. åh vad fint håret blev