En blir tre

(null)
(null)
I tisdags var jag ledig och då bjöd jag in mormor på lite kaffe och blomfix. Har ju haft en svärmorstunga ståendes i vardagsummet ganska länge och de senaste veckorna har den verkligen varit sprängfylld, så krukar har varit alldeles för liten. Hon kom med lite blomjord och hjälpte mig att dela upp den i tre nya, som var lite mindre och nättare.

(null)
(null)
Så istället för en blomma fick jag nu tre stycken att placera ut i hemmet, så det fick bli en i köket och två i vardagsrummet. Även fast jag inte alls har gröna fingrar (vilket jag tycker är jättetråkigt!!) så älskar jag ett hem med mycket blommor/växter/grönt. Det blir så fint och hemtrevligt. Tur att man har en fin mormor att ta hjälp från.
#1 - Sandra SG

så fint det blev

#2 - Alice Lindström

Vad fint!

#3 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är verkligen en tacksam växt! :)

#4 - Netti Starby

Det är så himla fint med gröna växter! :-D Kramis

#5 - MADDISENJ.SE

Så kul att få fler blommor från en

#6 - Josefine Arvehall

Åh vad fint!

#7 - Ida - foto & häst

Så fint! :)

#8 - NICOLE

Perfekt syssla ju för att bjussa över mormor och umgås lite :D

#9 - cecilia

men perfekt ju!! :)

#10 - linda

jätte fint! :)

#11 - Johanna Utterberg

Vad kul att den växer så! :)

#12 - Sara Ekman

så fint :)

#13 - Linnéa

Åh, gröna växter är sååå fint <3

#14 - Ellen Gräntz

Åh, vad bra det blev att dela upp så! Vill ha fler växter hos mig men jag lyckas alltid ha ihjäl dem, haha...

#15 - ullie

ja men så bra de blommorna är ju så bra oxå o överlever det mesta ha ha

#16 - sarah

aaa det är det =) fina saker =)

#17 - Alice

Så mysigt att pyssla lite med blommor tillsammans! ^^ Så fint det blev!

#18 - Bea

Så fint det blev!