Födelsedagsmiddag

(null)
(null)
(null)

I fredags: gjorde jag och Adam en supergod födelsedagsmiddag. Vi beställde en helggourmet-påse (typ som en mat-kasse) från Hemmagastronomin. Det blev hängmörad ryggbiff med massa gott tillbehör. Sedan höll vi oss vakna till JVM-finalen, som tyvärr inte slutade som vi hade velat. 

Under lördagen: hade jag bjudit lite släkt på fika och jag fick superfina presenter. Bland annat dessa grejer ovanför. En säsongsmugg från mumin (vårvinter 2017), ett liquid lipstick från huda beauty (färgen bombshell - supersnygg nudefärg!) och Naked 3-paletten från Urban Decay. Förutom det så fick jag även en resväska från Björn Borg (i modellen större), en superfluffig och skön kudde, innesockar som min mamma stickat samt lite annat smått och gott. På kvällen blev det sällskapsspel, party & utgång med mina vänner. Sist jag hade en födelsedagsfest var när jag fyllde 20år så jag tänkte att det fick bli en nu när jag fyllde 25år också. Är ju typ halvjämnt, haha. Nästa fest får bli när jag fyller 30.

Dagens planer: Bakispizzan är uppäten och nu blir det sista Twilight-filmen som går på tv. Har faktiskt missat att se den tidigare, så det blir kul att se hur den slutar då jag sett dom andra tre för länge länge sen.
#1 - Carolina Thoor

Åh du fick ju en masa fina presenter ju!! :D grattis i efterskott!!

Sv; hon tackar nog :D

#2 - NICOLE

Låter ju som en superhärlig helg :D Grattis!

#3 - JoJo

grattis i efterskott fina du! :) du verkar ha haft en supermysig helg. <3

#4 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Grattis i efterskott :)

#5 - Netti Starby

Vilka fina presenter du fick! :-D Kramis

#6 - Celine

Åh jag har den där paletten och jag älskar den!

#7 - Julia

Mysig fredag!

#8 - Louise

Men åh grattis fina du ! 😃

#9 - Linnéa

Åh, ser lyxigt gott och trevligt ut <3

#10 - ullie

grattis igen vilken mysig midag man behöver inte alltid gå ut utan mysa hemma gillar vi me
men tack om brickan ja tycker sånt e svårt o får aldrig till de nu stod bara nåt vill få till det mera =)

#11 - Alice Lindström

Vad fina presenter du fick!

#12 - Sara Ekman

Grattis :D Så gott!

#13 - Josäfin Andersson

åh vad mysigt! :D

#14 - Denise

Vilken härlig helg! Och grattis!! :)

#15 - Johanna Utterberg

Vilken härlig helg! :)

#16 - sarah

tack ska du ha .. åh vad myssigt =)