Helgen i bilder

(null)(null)(null)
 
 Min helg har inte varit så värst händelserik, vilket är ganska skönt ibland. 

I lördags jobbade jag till 15, fick mina fransar och bryn fixade och sen på kvällen drog jag till gymmet för att rensa tankarna lite. Nu ska jag bannemig köra igång med gymmet igen. Är bara så dålig på att komma på övningar osv. Rundade av dagen med netflix och korsord. En riktigt skön lördag med andra ord!
 
Idag började jag även dagen med korsord (hehe, så satisfying!) och en god smoothiebowl på hallon och mango. Vid elva for jag till sporthallen och spelade match med Div 1. Vinst med 14-2 säger väl lite om hur matchen gick. Direkt där efter for vi till mina föräldrar för att fira min mammas födelsedag. Hon hade dessutom råkat göra så mycket smörgåstårta så att det räckte till matlåda för både mig och Adam. Muuuuums!
 
#1 - sarah

tack så mycket =)

#2 - Linnéa

Åh, låter som en gryyyyyym helg enligt mig - grattis till mamma <3

#3 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Smörgåstårta är ju alltid gott! :)

#4 - Ellen Gräntz

Åh, älskar att lösa korsord!!
sv: Haha åh var skönt att höra. Men kan verkligen rekommendera Bron om du har tid över någon gång, sjukt spännande! Alla säsonger finns på SVT Play :)

#5 - ullie

härligt med nya fransar men känner sej så fräsch . grattis till vinsten oxå va skoj
ha en fin start på veckan kram

#6 - Alice Lindström

Oj vilken vinst! grattis!

#7 - Netti Starby

Vilken mysig helg du har haft :-D Kramis

#8 - Denise

jag har också så himla dålig fantasi när det gäller olika övningar.. :)

#9 - Matilda Berlin

Instämmer! Är verkligen skönt med sånna okrävande helger med =) Kram sötaste <33