Köksprylar


Av Adams pappa fick vi salt- och pepparkvarn i julklapp. Jag tyckte det var en perfekt julklapp eftersom jag gått och funderat på att köpa såna! Så fint att ha framme på köksbänken.

 Sista veckan innan jul bestämde jag mig även för att ge Adam/oss en kaffemaskin som man kan välja styrka på och tidsinställa kvällen innan. Och tur var väl det - för på uppesittarkvällen går vår nuvarande sönder! Den har smakat lite konstigt och varit fel i måtten på sista tiden, men dagen innan jul la den alltså av helt. Sån himla tur att jag två dagar innan hade varit och köpt denna!
#1 - Sussi

Vilken tur att ni köpt den är när den gamla gick sönder :)

#2 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Då kom kaffemaskinen till användning ganska snabbt då! :P

#3 - Netti Starby

Åh vilka fina och vilken bra kaffebryggare :-D Kramis

#4 - Bea

Så bra saker!!

#5 - NICOLE

Så bra :D Jag gav sambon min salt- och pepparkvarn ( bland annat) i julklapp :) Det gick verkligen hem och blev succé =)

#6 - Linnéa

Åh kaffebryggare/maskin är ju typ det viktigaste att ha i köket *haha* :)

#7 - Johanna Utterberg

Snygga köksprylar! :) Och vilken tur att du hade köpt en ny kaffebryggare lagom till att er andra gick sönder!

#8 - ullie

perfekta fina saker. ja har nästan lika dana två men mina är nog lite mindre i stl

#9 - Cecilia

åå perfekt ju!:D

#10 - Matilda Berlin

Hahaha!! Men nej vilken tur! Min sambo la faktiskt också beställning på en kaffemaskin för ett tag sen, väntar sååå på att den ska komma =) Kram <33

#11 - Linda

Åh, perfekt ju :-D

#12 - Alice Lindström

Vilken tajming att köpa en ny kaffemaskin!

#13 - Frida G Svensson

Vad skulle man göra utan sin kaffekokare!? =)

#14 - Anonym

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag har själv precis börjat blogga, skriver om min vardag och mode! Kanske du vill kolla in? Du hittar mig på: woxthers.blogg.se! Ha det bäst :)

#15 - Hanna

Åh tack kul att du gillar videosen :D
Åh fint!

#16 - Denise

Haha vilken tajming att du hade hunnit köpa en ny bryggare! :)

#17 - Sara Ekman

vad bra :)

#18 - Amanda

Åh vilken smart kaffemaskin att man kan tidsinställa den! <3

#19 - My

Roligt med nytt!! Perfekt att ni lyckades pricka in att köpa den nya i samband med att den gamla gick sönder :)

#20 - Ellen Gräntz

Så fint med såna salt- och pepparkvarnar!

#21 - Carolina Thoor

Det var ju en underbar kaffebryggare ni har skaffat er ju!! Det hade inte varit helt fel med kaffet klart redan då man stiger upp :'D

Sv; ja, stuvade makaroner är så sjukt gott hehe :D

#22 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Hallå det här med att tidsinställa är ju typ det smartaste jag någonsin har hört! Nu dricker jag i och för sig inte kaffe, men åh så fanstastiskt det hade varit att vakna upp och tekoppen redan står klar på köksbänken liksom ;)