Kvällsshopping

(Sorry för crappy bild men den ville inte riktigt idag).
Jeanskjol, väska, bomberjacka, jeans, bälte.

Igårkväll klickade jag hem lite smått och gott från nelly. Shoppar alltid som mest perioden just innan våren (jan-mars) och perioden innan vintern (aug-okt). Blir alltid som mest taggat och får mest inspiration då av någon konstig anledning.

Hur snygg var inte väskan förresten? Rosa/nude med gulddetaljer. Det var den som gjorde att jag ville lägga en beställning. Sen hoppas jag verkligen verkligen att kjolen och jeansen passar. 
#1 - Angelica Wåhlin

Älskar bältet!

#2 - Mirre Sweetwords

Snyggt

#3 - Netti Starby

Så mycket fint du har klickat hem och dom där jeansen har jag :-D Kramis

#4 - Linnéa

Åh, sååå himla fina plagg - gillar väskan jag med <3

#5 - Sarah

De e alltid kul me lite nytt :)

#6 - ullie

ja man får liksom lite vår känslor o känner ju att man vill ha lite nytt

#7 - My

Såå mycket snyggt :D

#8 - Sara Ekman

Snyggt!! :)

#9 - Matilda Berlin

Men åhh så mycket snyggt!! Hade då inte sagt nej till att ha dom i min garderob ;) Kram fina du <33

#10 - Johanna Utterberg

Så mycket snyggt du shoppat!! :)

#11 - Josäfin Andersson

åh vad mycket snyggt!! (och väskan var ju SÅÅÅ FIN)