Nya klor

Har ju glömt att visa er mina nya klor jag skaffade för ett tag sen. Vanligtvis kortar jag ju alltid ner mina naglar ganska mycket eftersom dom växer som ogräs, men nu innan jul kände jag att det hade varit kul att testa på spetsiga så jag har sparat ut dom både november och december. Och snyggt blev det! Men jag känner att två veckor var tillräckligt eftersom man blir lite begränsad, så på måndag blir det att fila ner dom helt och lacka dom i någon fräsch nude färg. 
#1 - Louise

Snygga! 😃

#2 - Netti Starby

Wow vad snyggt! :-D Kramis

#3 - Mirre Sweetwords

Så fint

#4 - Linnéa

Åh, sååå snygga, älskar verkligen det lila-aktiga lacket <3

#5 - NICOLE

Ja vad snyggt :D jag funderar på vad jag ska hitta på härnäst =)

#6 - ullie

ja har bara raka tycker det andra bli begränsat som du säger
goa du <3 ja det är hemskt o en jobbig tid men glad att jag har er <3

#7 - My

Så snygga!! Men kan förstå att de blir lite opraktiska..

#8 - Cecilia

ååå såå snygga!! :)

#9 - Matilda Berlin

Men wow vad snygga!!! <3

#10 - JoJo

men wow såå snygga!! :D