Ed Sheeran

(null)

(null)

(null)

En lite för varm Friends Arena (seriöst, typ bastu!) väntades i lördags. Men oj, så värt det var. Jag tycker Ed Sheeran är så bra och han höll verkligen upp till mina förväntningar. Jag blev till och med lite förvånad av hans showande, då jag trodde han skulle stå still mycket. 

Favoritlåtarna som han körde var I see fire, Happier och Perfect. Dom två sistnämnda var mina givna favoriter men I see fire var verkligen magisk. Det var även roligt och intressant när han berättade storyn bakom osv. 

Ni som också var på konserten, vilka var era favoritlåtar?
#1 - Liselotte Johansson

Jag var på Ed Sheerans andra konsert i Göteborg den 11 juli. Jag var även på hans konsert i Globen i Stockholm förra året. Jag tycker han är superbra. Min favoritlåt är thinking out loud.

#2 - Jasmine

Åh, det du beskriver låter härligt. Kul att konserten blev så lyckad!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar!

Kram

#3 - sarah

å coolt och täffa han =)

#4 - corneliaeriksson.blogg.se

Magiskt! Vi såg honom i Göteborg, så himla härligt!

#5 - Flisan

Åh kul :D

#6 - corneliaeriksson.blogg.se

Åhhh vi såg honom på Ullevi, magiskt!! <3 Han är grym!

#7 - ullie

många gillade nog ändå att vara i bastun för ja hade visst många vänner som va där såg ja