Semesterfransar

(null)
Förra veckan gjorde jag semesterfransar på mamma. Perfekt nu när det är sommar och man vill slippa mascaran under semestern. Eftersom hon har både tunna och glesa fransar så mixade jag singel och volym. 

Och nästa vecka (på torsdag) ska även jag få lite tjusiga semesterfransar eftersom jag åker iväg dagen efter. 
#1 - Johanna Utterberg

Åh så fint :)

#2 - ullie

tänkte det inte såg ut som dej där .. :D jätte fint verkligen
ja ska få nya i morg känns skönt kramar

#3 - Sussi

Jag gjorde fransar förr. Saknar det. Jättefint blev det på din mamma.

#4 - Emma Engström

Såå fint! :D

#5 - Cornelia

Oj vilken skillnad! Det skulle jag också vilja göra :)

#6 - Celine

Fina!

#7 - Ellen Gräntz

Alltså wow vad fint det blir! Hur länge sitter de?

Svar: ja! och skönt att slippa mascaran på mornarna :) du behöver fylla på dom var 3e-4e vecka för att det ska se snyggt ut :)
linneakin