Shopping

Idag hade jag en timma till övers från att jag slutade jobbet fram tills jag skulle möta upp Adam för middag i stan. Och ni vet när man bara strosar omkring på stan utan några som helst planer, ja det är ju då man hittar som mest i shoppingväg. 

(null) (null)     Fyndade denna kappa på rean på Veromoda. Perfekt till lite kyligare sommarkvällar. 

(null)Mitt shampo och balsam är helt slut, så detta var väldigt välbehövligt. 

(null) (null)Även Make Up Store hade rea så köpte ett rouge jag spanat in tidigare. En mix av rosa och röd, så lite varmare - nästan åt det koralliga hållet. 
  (null)
Köpte lite nödvändigheter på apoteket och så stod det lite tandblekning vid kassan. Jag har aldrig testat att bleka tänderna innan så nu tänkte jag att jag kanske kan bli lite semesterfin. 

(null)
På mitt nya jobb är det svart dresscode och har knappt haft några "somriga" svarta plagg så det fick bli lite basic t-shirts. Den till vänster är i lite finare tyg (och dragkedjan är baktill). 
#1 - Caroline

Kul med shopping! Skulle också behöva köpa ny rouge :)

#2 - Flisan

Kul med massa nytt :D

#3 - Sara Ekman

Kul med shopping! :D

#4 - Johanna Utterberg

Vad kul med lite shopping! :)

#5 - Sussi

Härligt med rea. Många bra fynd :)

#6 - MADDISENJ.SE

Vilken snygg kappa! Åh den där rougen har jag och jag fullkomligt älskar den :D

#7 - Josefin Nilsson

Så himla snygg kappa! :)

#8 - Alice

Åh, så snygg kappa, ääälskar kappor! ^^ Och härligt att du hittade lite finare svarta plagg till er dresscode!

#9 - Angelica Wåhlin

Så bra shopping! Måste säga att kappan var en stor favorit från min sida :)

#10 - Jeanette

Vad roligt med shopping! :) Det är verkligen som du säger, när man bara strosar runt hittar man som mest

#11 - ullie

nej men åh va du hittade . men så är det ju ofta då man inte ska eller typ hinner köpa då hittar man

#12 - Julia

Så fin kappa!!

#13 - Marlene S.R

snyggt!

#14 - Ellen Gräntz

Så fin kappa! Vi har också dresscode svart på jobbet, så jag har svart tisha ungefär hela sommaren haha :)

#15 - Josäfin Andersson

älskar kappan!! :D