Födelsedagskalas

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Idag har jag varit på födelsedagskalas hos Tim. Han fyllde 11år och det bjöds på fika och massa gott. Passade även på att göra ett eget födelsedagskort. 
 
Nu ser jag Argentina - Island, och jag måste säga att VM har inletts med OTROLIGT spännande matcher. Efter matchen ska jag hoppa i duschen och sedan fixa mig inför ikväll. Det blir premiärmiddag på Pinchos här i Luleå och sedan blir det drinkkväll med syster. 
#1 - JUNITJEJ

Så mycket gott!

#2 - Alice

Åh, så trevligt och gott, och mysigt med Pinchos! ^^ Såg också lite på fotbollen!

#3 - Angelica Wåhlin

Vad mysigt med firande :)

#4 - Louise

Va mysigt med kalas :D

#5 - Emma Engström

Mysigt med lite kalas! :D

#6 - Matilda Berlin

Men så mysigt! Blev så himla sugen på att baka chokladbollar just nu, hihi! Kram <3

#7 - Johanna Utterberg

Vad mysigt med kalas! :)

#8 - Christina

Fikat såg väldigt gott ut. Hoppas du haft en fin helg :)

#9 - iseedee

Så spännande matcher! Jag försöker se varenda en! :D

Mysigt kalas, ser ut som att det var mycket god fika!