Personvalvård

(null)
Vi som jobbar på salongen måste ju också få tjusigt hår så här innan semestern, så ikväll blev det personalvård. 

Kl 16.00 slog vi igång Sverige-Mexico samtidigt som vi käkade lite kinabuffe från restaurangen här bredvid. Och vilken spännande match! Väl där efter (och lite under tiden) så fixade vi varandras hår. För mig blev det att flytta upp mina hairtalkslingor och färga det i en kall violett/rosa nyans. Det är lite mer lila i verkligheten än vad det är på bilden. 

Och på tal om min värk och kallsvettningarna igår så är det som bortblåst! Jag hoppas verkligen det var en engångsföreteelse och att jag inte kommer få så nu varje gång. Så skumt när jag aldrig haft så tidigare. 
#1 - Netti Starby

Vad kul att ni fixade varandras hår och vilken härlig hårfärg du fick :-D Kramis

#2 - Angelica Wåhlin

Så häftig färg!

#3 - Ida - foto & häst

Så fint de blev!! Så skönt att mensvärken är borta :)

#4 - Linnéa

Åh, en sån härlig onsdag ni haft då 😋

#5 - ullie

nej me oj va fint o sommrigt självklart måste ni va fina oxå
kram fin torsdag

#6 - Sussi

Härligt med Personalvård :) Jättekul att Sverige vann matchen.

#7 - Alice Lindström

Snygg hårfärg!

#8 - Sara Ekman

Matchen var verkligen grym igår! :)

#9 - Julia

Så härligt!

#10 - Louise

Vilken lyx och va fint det blev! :D