Prom hair

(null)
Idag och igår har det varit studentbal här i Luleå. Det är så kul att se alla vackra uppsättningar och klänningar. Här ovan är baluppsättningen jag gjorde igår. Om jag gifter mig i framtiden så tror jag det är något sånt här jag vill ha. Lockig låg knut. Sedan några slingor nedsläppta vid ansiktet och kanske en bredare fläta istället för tvinnat på sidan. Beroende på "temat" så skulle jag ha någon blomma i håret eller en ljus hårklämma. Tycker pinterest är en superbra sida att kika på drömmiga uppsättningar!
#1 - Linda

super fint!

#2 - Netti Starby

Åh vilken fin frisyr! :-D Kramis

#3 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jättefint :)

#4 - Frida

Det var riktigt kul! :)

Jättefin uppsättning!

#5 - Linnéa

Men åh, sååå fint <3

#6 - ullie

ja men alltså huuur fina är inte alla i håret nu på baler o bröllop som är frisörerna ni måste ha massa o göra nu :D
skickar lite värme idag hade vi klarblå himmel o 24 rätt ok

#7 - Louise

Så himla fint! :D

#8 - Matilda Berlin

Men WOW!! Blev ju verkligen hur fin som helst! LOVA att med stora bokstäver skriva till mjg om du får för dig att flytta till Stockholm eller Gotland så jag kan börja gå hos dig ;) Kram <33

Svar: absolut! jag säger till isåfall ;)
linneakin

#9 - Sara Ekman

så fint! :)

#10 - Alice

Sååå fint, och ja, Pinterest är ju en superbra inspirationskälla! ^^ Sv: Men åh, så roligt att ni också träffades så, hihi! ^^

#11 - Alice Lindström

wooow vad fint!

#12 - Angelica Wåhlin

Ååh, så fint!!

#13 - Flisan

Jättefint :D

#14 - Emma Engström

Nämen ÅH så fint!! :D

#15 - Miss Jennifer

Kul med bal :D

#16 - MADDISENJ.SE

Åh så vacker uppsättning!

#17 - Sussi

Åhh så fint!

#18 - iseedee

Vad fint! =)

#19 - Johanna Utterberg

Så fint!! :)

#20 - Ellen Gräntz

Åh vad fint!
sv: Oj, har ni så kallt nu? Vad trist!

#21 - Jeanette

Så himla fin uppsättning! :)

#22 - Ida - foto & häst

Riktigt fin uppsättning! :)

#23 - Julia

Så fint!!!

#24 - enna

Wow vad fin :)