Veckans planer

Nu är det ingen vanlig vecka utan detta är verkligen en speciell vecka med mycket som händer! Ni vet den där saken jag inte riktigt har velat skriva ut förrän det är helt klart. Nu kan jag äntligen berätta! Även fast det inte rör er så mycket så är det så att jag sagt upp mig. Jag ska påbörja ett nytt äventyr på en ny salong. Har ju jobbat på den gamla salongen i sex år (sen jag gick ut gymnasiet) så jag har känt att det är dags att gå ur min comfort zone och prova en ny arbetsplats. Kommer bli så kul, men samtidigt lite nervöst och spännande såklart.
 
Måndag:
- Jobb 9-18. Jobbar min sista dag så ska köpa någon tårta eller avskedsfika.
- Jag och Adam är bjudna på middag hos mina föräldrar på kvällen. Det blir grillat!
 
Tisdag:
- Gymmet
- Hälsa på moster i Bälinge. Vi ska även äta middag där.
 
Onsdag:
- Luncha med Adam i stan. 
- Gymmet
 
Torsdag:
- BÖRJA PÅ NYTT JOBB! 9-18 
- Möte inför den nya innebandysäsongen 18.30
 
Fredag:
- Jobb 8-16
- Gymmet 17-18
- Spel/Fest-kväll hos ett par vänner (jag kör nyktert så man är fit for fight på morgondagens löp/fys-pass!)
 
Lördag:
- Löpning på ormberget 12-13
- Vinkväll hos mig med ett par kompisar.
 
Söndag:
-
#1 - Frida

Jag med! Är ju bland det bästa som finns! :D
Åååh spännande med nytt jobb! :D

#2 - Wanderlust by Jona

Men åh så spännande, LYCKA TILL! :D

#3 - Matilda Berlin

Men WHAT???? Omg vad spännande!! Hoppas du får en fantastisk start på nya jobbet <33

#4 - Julia

Härlig vecka!!