Godmorgon


Godmorgon! Vaknade och kände mig fortfarande lite ringrostig/rosslig i halsen så bestämde mig att skippa gymmet på morgonen. Satte mig istället och käkade frukost i lugn och ro samtidigt som det var fullt snökaos utanför. Som tur är så har det slutat nu och det ser ut att bli en riktigt fin dag istället. Idag är det dock jobb 12-20 som står på schemat så jag kommer ha fullt upp hela dagen.
 
En av mina favoritfrukostar/mellanmål är dessa goda smoothiebowls. Går ju att blanda och mixa vad man vill egentligen. Min favoritkombo är mango och avokado men idag fick det blir blåbär/mango. Sätter nästan alltid i lite vaniljpulver, kanel och havregryn också. Basen är alltid en banan och 1,5dl mandel/havre-mjölk. Enkelt och gott!
#1 - Linnéa

Åh, sååå gott 😋. Visst var den fin, hade varit perfekt i sommar 🙏🏻

#2 - Netti Starby

Det var klokt av dig och krya på dig! Kramis

#3 - Johanna Utterberg

Så gott! :) Hoppas du får en härlig dag!

#4 - Alice Lindström

åh vad gott det ser ut!

#5 - Miss Jennifer Queen

Vilken god frukost :D

#6 - Julia

Gott det såg ut!