Iphone X

Min nya telefon, wiho!

Min gamla mobil har haft sprucken skärm och inget minne (i typ ett år) så därför tänkte jag att det var dags att förnya sig på mobilfronten. Har på senaste tiden spanat in Iphone 8 plus då flera på jobbet har den. Tycker det blir så himla bra bilder eftersom den har porträtt-inställningen. Dock blev det ganska spontant att jag kom hem med en Iphone X i veckan istället. Typ samma prestanda på allt, bara bättre glas och nyare modell. Jag valde den eftersom den var mycket smidigare. Tror jag hade stört mig lite på att 8 plus är så stor. Supernöjd över köpet!
#1 - Netti Starby

Vad kul att telefonen är så bra och jag vill också ha! :-D Kramis

#2 - Sussi

Kul med ny mobil :)

#3 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att du blir nöjd med den :)

#4 - Matilda Berlin

Men alltså WOW! Man blir inte alls lite avis nej ;) Förstår att du är supernöjd vännen =) Kram <33

#5 - My

Åh vad roligt!!!!

#6 - Alice

Åh, så roligt med ny mobil ju! ^^ Sv: Tack så mycket, och grattis till er i förskott! <3

#7 - MADDISENJ.SE

Härligt med ny telefon!

#8 - Linnéa

Wohoo, snygg <3

#9 - Alice Lindström

Vad roligt med en ny mobil!

#10 - NICOLE

Så kul med en ny :D

#11 - Sara Ekman

¨åh vad nice!! :)

#12 - Miss Philipsen

Kul med ny telefon :)

#13 - Jasmine

Vad roligt att du är så nöjd med köpet! Hoppas att du och din nya telefon kommer att trivas tillsammans. :)

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

#14 - Louise

Åh nice älskar min iPhone X :D

#15 - Johanna Utterberg

Kul med ny telefon! :)

#16 - JUNITJEJ

Så kul med en ny mobil!

#17 - ullie

o ja som hört 8 inte skulle va bra. va fin den verkar va kul

#18 - MALIN

Vad kul med ny telefon! Kram

#19 - Carolina Thoor

Åh vad roligt att du har köpt en ny mobil och att du känner dig nöjd med den :D

Sv; ja, det är så sjukt underbart med soligt väder och ljusna morgonar :D

#20 - Maria at Inredningsvis

HÄRLIGT! Min är sprucken efter 27 gånger jag tappat den från cykeln så behöver def ny jag med hahha

Ha en fin ny vårvecka :) LOVE Maria