Lash lift

Då var den hemska dagen kommen... Jag har ju varit frisk heeeela vintern men eftersom exakt alla mer eller mindre har åkt på någonting så har jag bara gått och väntat på att jag ska bli sjuk. Och idag vaknade jag vid 05 av att min hals gjorde jätteont. Och det har suttit i hela dagen! Det känns som ett rivjärn i halsen och jag har lite lätt blodsmak i munnen. I övrigt ingen förkylning eller feber, men jag vet att när jag brukar få något litet så kommer allt annat därefter. Men vill verkligen inte vara sjuk nu när jag har ledig helg och allt, så får hoppas att det går över imorgon. 

Jag har förresten börjat på en lash lift utbildning förra veckan! Nu är jag inne på den biten där jag ska öva på modeller för att få in rätt teknik och ett snyggt reslutat. Lite småklurigt, men jag tror det blir bra ju mer jag får öva. 

(null)
(null)
Här är mina två första set, Lash lift + fransfärgning. Absolut inte de bästa, men övning ger färdighet. Ska bli kul att jämföra dessa med dom jag gör om 1-2 månader till exempel.
#1 - NICOLE

Så kul :) Funderar på att göra det =)

#2 - Netti Starby

Nej vad tråkigt och krya på dig. Kul utbildning du har! :-D Kramis

#3 - MALIN

Vilken skillnad! Jättefint :) Kram

#4 - cecilia

Vad roligt!! :)

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker det blev jättesnyggt ut!

#6 - Matilda Berlin

Men WOW vilken skillnad!! Verkligen så himla fint! <3

#7 - Sara Ekman

Åh nej, krya på dig!!

#8 - Sussi

Vad tråkigt att du smittats efter att ha hållit dig frisk så länge. Hoppas det inte blir så allvarligt. Jag har funderat på att prova lash lift men jag tror att jag kan ha lite för korta ögonfransar..

#9 - Alice

Usch då , krya på dig! <3 Precis som du säger; övning ger färdighet! ^^

#10 - Miss Jennifer

Så fint, vill med göra det :D