Maria Nila Pink Pop

Före: "Vanlig blond" - Efter: Peach Rosé
 
Även fast bilderna är jättedåliga så måste jag ju bara visa er min nya hårfärg. Jag lovar att ge er bättre bilder när jag kommer ihåg att fota färgen i dagsljus (och när jag stylat det lite mer - det här är endast självtorkat). Jag har varit så otroligt less mitt blonda så det känns skönt att ha gjort något lite annorlunda med det nu.
 
Det jag använt är Maria Nilas färginpackning Pink Pop. Tog en del av pink pop och spädde ut den med två delar balsam. Hade sedan i den i fuktigt hår i ungefär 5-10min. På bilden ser den lite mer peach ut och i verkligenheten slår den lite mer i rosa.
#1 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det där blev ju bra! :)

#2 - Louise

Fint ju! :D

#3 - Jonna

Men så fint <33

#4 - ullie

ja men va fint
nä det va inget skoj ledsen ännu ....

#5 - Sara Ekman

Så coolt! :) Jag körde deras lila i hela håret för några år sedan, så kul grej :)

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

peach rosé är sååååå fint! <3

#7 - sarah

aaa det är dom men inte för kilen han jbbar hårt

#8 - Ellen Gräntz

Åh vad fint det ser ut! Så kul med lite förändring ju!

#9 - My

Snyggt :D

#10 - NICOLE

kul med lite förändring :)

#11 - Julia

Åh älskar Maria Nila!