Mini-vas

Den större vasen från Kähler har äntligen fått sällskap av en mini. Funderar dock på om det är fint att ha den bara som den är eller om jag ska försöka hitta nån liten blomma/växt/gren att ha i den. Lutar åt det förstnämnda. I övrigt så tror jag att jag fått en liten dille på både vaser och krukor, för jag drar mig alltid till det nu när jag vill köpa inredning. Det där med ljuslyktor som man köpte förut hela tiden har avtagit och mer och mer bytts ut mot vaser, haha.

Idag väntas i övrigt en låååång dag på jobbet. Började med ett litet kort möte innan jobbet, jobb 9-18 och sedan ska jag sätta i löshår på en kollega. Hon har världens tjockaste hår så får se hur många timmar det tar. Vi hörs!
#1 - sarah

aaa =) fin saker

#2 - Sussi

Så fina vaser. Dom är fina som dom är med :)

#3 - NICOLE

Såå fint :)

#4 - Cecilia

Åå så fint!! :)

#5 - ullie

hoppas du fick en skön ledig dag i går åtminstone o jobbdagen gått bra idag
åh ja gillar oxå vaser me ensån har ja inte köpt ännu . jätte fian saker du har älskar ljusstaken helt plötsligt sån e ja =)

#6 - My

Så fint :)

#7 - Miss Jennifer

Jätte fina :D