Muminmuggar

(null)
Mina nya tillskott i samlingen.
 
Jag skulle endast köpa typ två nya muminmuggar men det råkade visst bli fyra. Hattifnattarna och Lilla My har jag velat ha så länge på grund av deras fina färger så dom var självklara. Sen såg jag den nya Tofslan och Vifslan som jag föll för direkt. Och Stinky fick det också bli eftersom jag tänkte att Adam kunde få en mugg också. 

På tal om något helt annat så har jag kört igång med mitt gymmande nu. Eller ja, jag har tränat söndag och måndag, haha. Vi får väl se hur motivationen är efter tre, fyra veckor. Det är väl ungefär då det brukar börja tryta. Jag körde ben och rumpa i söndags och jag har fått vääääärldens träningsvärk. Och då menar jag brutal träningsvärk. Vi får se hur överkroppen känns imorgon, men har en känsla av att jag kommer vara väldigt mör hela veckan. 
#1 - Angelica Wåhlin

Åh, dom är ju så söta!

#2 - Miss Philipsen

Motivationen till träning kan vara svår men mitt tips är att starta mjukt. Inte varje dag, så brukar det vara lättare på sikt.

Svar: tack för tipsen! ja jag brukar ju oftast köra allt eller inget vilket inte funkar i längden, så ska prova börja mjukt :)
linneakin

#3 - Miss Jennifer

Vilka söta :D Jag samlar på Carolina Gynnings kaffemuggar :D

#4 - Julia

Åh så fina!!!