Ny blomma

Min mormor var förbi förra veckan och hade med sig en söt liten krukväxt till mig. Jag har ju blivit lite tokig i blommor och växter så nu har jag snart en liten djungel hemma hos mig, vilket bara är nice. Tycker alla rum blir lite mer hemtrevliga med lite gröna färgklickar. Hade även tänkt påskpynta till veckan bara för att få lite vårkänsla.
 
Idag är det onsdag och det betyder att jag är ledig, wiho! Har redan hunnit städa toan, dammtorka, käka omelett till frukost och nu sitter jag och dricker en kopp kaffe. Ska fortsätta städningen så jag får den klar innan lunch, för efter lunch ska jag ta en promenad till min syster. Det är endast nån minusgrad så det kommer bli skönt att få lite frisk luft. 
#1 - Netti Starby

Vad fint med en ny blomma och ha en härlig dag! :-D Kramis

#2 - Linnéa

Åh, älskar gröna växter, har nästan för många här hemma 🌱

#3 - cecilia

så fint!! :)

#4 - Alice Lindström

Vad fin!

#5 - Alice

Skönt att vara ledig, och det blir ju verkligen vårkänsla med lite påskpynt! ^^

#6 - Jonna

Åh vilken fin <3

#7 - JoJo

vilken fin. jag älskar gröna växter :D

#8 - Celine

Så fin!

#9 - Louise

Så fin! :D

#10 - NICOLE

Ja det blir verkligen mer hemtrevligt med lite växter och textiler hemma :)

#11 - Miss Philipsen

Blommor är fina men hemma har jag bara plast. Antingen glömmer jag att vattna eller så äter katterna på det, haha!

#12 - ullie

skönt med ledig dag men ja en massa måsten som alltid
jätte fin blomväxt det är kul me blommor

#13 - Mirre

Snygg blomma =D och rart att den är från mormor

#14 - My

Så fint med blommor och växter :)