Nytt från NYX

Använde precis mitt presentkort på H&M som jag fick när jag fyllde år. Min syster tyckte jag skulle testa glitterglue för att få glittriga ögonskuggor att poppa mer, så det fick bli en sån. Köpte även min favoritbudget-eyeliner samt ett vårigt läppglans. Alltid kul med lite nytt i sminkväg! 
 
Äntligen helg, får jag väl passa på att säga efter dagens jobb! Nu ska vi strax slänga ihop någon enkel middag innan vi sticker och umgås med några kompisar. Vi får se om det blir mellofinalen eller en film. Något det däremot kommer bli är massa bebismys, då dom fick en liten flicka förra månaden. Hoppas ni också har en bra start på helgen!
#1 - Netti Starby

Åh vad mysigt med bebismys och ha en mysig kväll! :-D Kramis

#2 - Sara Ekman

nice :)

#3 - Linnéa

Åh, härliga nyheter - älskar min Nyx-mascara <3

#4 - Miss Jennifer

Härligt med nytt :D

#5 - NICOLE

NYX är ju grymt :)

#6 - Cecilia

Kul med lite nytt!! :)

#7 - ullie

ja va skoj me lite glittrigt
Tack rara du kram

#8 - Matilda Berlin

Men åhhh så härligt! Verkligen så himla bra fynd =) Kram fina <3

#9 - MALIN

Kul med lite nya produkter! Kram

#10 - Johanna Utterberg

Åh så kul med lite nytt smink och låter som du fick en mysig kväll igår! :)

#11 - Alice Lindström

Vad roligt med lite nytt smink :)

#12 - Wanderlust by Jona

Åh så härligt att testa lite nytt! Vill gärna höra mer om "glitterlimmet", låter ju superbra! :)

#13 - My

Så roligt med nytt :D

#14 - Jonna

Så mycket fint!

#15 - Alice

Det låter ju som att du skulle ha en supermysig lördag, hoppas det blev så! ^^ Kul med lite nytt i sminkväg med, vill också ha det, köper nästan bara samma, vanliga basprodukter hela tiden, haha!