Piedestaler



Goddagens! Startade dagen på ett ypperligt bra sätt då jag steg upp och gymmade när Adam for till jobbet. Det är så ljust och fint på morgonen så det är så lätt att vakna pigg direkt. Nu har jag ätit bananpannkakor till frukost och ska strax avnjuta en kopp kaffe framför ett avsnitt av Younger. Har ni sett den? Den är sjukt rolig, så vill ni ha något lättsamt att se på så rekommenderar jag den. Idag jobbar jag 12-20 så blir en lugn kväll efter det.

Var och hämtade ut mina piedestaler från Åhlens i söndags förresten. Så nu har mina två nya blommor äntligen ett finare ställa att stå på. Nästa projekt är att få upp två tavlor bakom så det ser lite mysigare ut på den väggen.
#1 - Carolina Thoor

Riktigt fint!

Sv; ja, det är så skönt då allt flyter på :)

#2 - Netti Starby

Det blev verkligen jättefint! :-D Kramis

#3 - ajlimullersandvik.blogg.se

de ser jättesnygga ut, så himla hemtrevligt :D

#4 - Wanderlust by Jona

Åh så fina piedestaler! :D

#5 - Louise

Men åh va snyggt! 😃

#6 - MADDISENJ.SE

Så fint!!

#7 - Alice Lindström

Vad fint det blev!

#8 - Jonna

Fina!

#9 - MALIN

Så fint! Kram

#10 - Linnéa

Ah, sååå snygga piedestaler, love it - och gröna växter är sååå snyggt <3

#11 - NICOLE

Så fint :D

#12 - Ellen Gräntz

Men så himla fint!

#13 - Johanna Utterberg

Så fint det blev och vad härligt att starta dagen med ett gympass :)

#14 - ullie

åh va fint det blev .
ha en jätte bra fredag kram

#15 - Frida

Ja riktigt gott :D
Vilka fina! Älskar piedestaler

#16 - Matilda Berlin

Men åhhh vad fina!! Älskar!! <3

#17 - Miss Philipsen

Ser verkligen fint ut på bilderna.
Visst är det lättare att vakna med solljuset ;)

#18 - sarah

aaa det är kul och testa nya saker =)

#19 - Miss Jennifer

Fina pidestaler :)

#20 - JoJo

åh så snygga piedestaler :D

#21 - Julia

Låter som en härlig dag!