Uppdaterat min hudvård

Nu byter jag ut dessa...
 
...till dom här två!
 
Nu har jag uppdaterade min hudvård. I början på vintern rekommenderade min hudterapetut Nannics serie. Jag har kört Venatrix för att dämpa rosacea och ytliga blodkärl samt Pureness som återfuktande dagkräm. Men ska jag vara ärlig så känner jag varken bu eller bä. Huden har absolut inte blivit sämre, men dom känns liksom inte tiptop på huden. Dom luktar inge speciellt och Pureness känns väldigt odryg och svår att få ut på ansiktet. 
 
Så därför har jag nu gått tillbaka till Clinicare som jag testade omgången innan Nannic. Jag köpte samma serum och dag/natt-kräm som jag testat tidigare. Just den blå serien är till för den känsliga huden som behöver balanseras. Dessutom doftar den gott, är väldigt dryg och känns superbra på huden.

Tummen upp för Clinicare! Tyvärr är jag inget fan av nannics dagkräm men deras Venatrix har jag fortfarande dörren öppen för i framtiden. 
#1 - Sussi

Härligt att du hade en bra produkt att gå tillbaka till. Huden är viktig :)

#2 - Sara Ekman

Kul att testa nytt :)

#3 - Netti Starby

Vad spännande med nya produkter och ha en fin dag! :-D Kramis

#4 - Mia Forsberg

Aldrig provat dessa märken :) Jag är väldigt dålig på att använda krämer i ansiktet, har sån blandhy (mest fet) så jag tycker att jag blir mer fet i hyn om jag kör krämer.. Brukar istället använda oparfymerad lotion från Essex som är både till ansiktet och kroppen. :)

Ja det var mycket bra grejer i den babyboxen, vi är väldigt nöjda! :D Hoppas du har en bra söndag!

#5 - sarah

aaa det är det =)

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har också uppdaterat just, till vichy och är så nöjd.

#7 - Linnéa

Åh, härligt med nya produkter - fortsätt tipsa mig <3

#8 - MADDISENJ.SE

Bra tips tjejen

#9 - NICOLE

Hoppas du blir nöjd med de nya! :)

#10 - My

Såå svårt med alla dessa produkter... Skönt att du hittat en som verkar funka :)

#11 - Louise

Bra tips! :D

#12 - Jonna

Härligt med lite nytt! <3

#13 - Alice None

Bra att byta om man känner att det andra inte gör sig så bra! ^^

#14 - Miss Philipsen

Att vårda huden är väldigt viktigt :)